12 sierpnia 2013

Nie taki pająk straszny...

 
 Dzisiaj przedstawiam .... pająki!
Fuj? Możliwe, ale oceńcie dopiero po przeglądnięciu tych zdjęć.
 


 








 
 
 
*
 
*
 
*
 
 
 


Jaki macie stosunek do pająków? Boicie się? Brzydzicie?
 A może podobają Wam się i trzymacie tarantulę przy łóżku?
 
Ja osobiście nie przejmuję się nimi, uważam że są pożyteczne, dlatego zostawiam je w spokoju. Pojawiają się oczywiście chwile kryzusu w moich poglądach i wtedy staję się śedzią, oskarżycielem  i katem w jednym.




Przypominam o możliwośći nadsyłania propozycji rysunków
 do nowej wersji Artystycznych Dziwactw
 

4 komentarze:

  1. Cóż ja osobiście nic do nich nie mam. Niech sobie żyją i robią jak najwięcej pożytecznych rzeczy. : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię pająków, ale nie zabijam ich czy coś. Po prostu zostawiam je i nie ruszam...
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby pająki, które są w moje okolicy wyglądały tak, jak te ze zdjęć, to na pewno żadnego bym nie zabiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre są naprawdę słodkie<3 Mam jednak wrodzony strach do pająków i nawet jeśli wygląda łagodnie nie dotknęłabym go :) Wybaczcie pająki :)
    Mój blog :)
    http://emillyandtheo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń